Witamy!

Miasto dialogu i spotkań - taki pomysł na promocję Wrocławia mają od pewnego czasu jego władze. Hasło to ma podkreślać otwartość mieszkańców, tradycję i wielokulturowość a także pluralizm religijny, który w tym mieście był zawsze czymś naturalnym. Teraz powojenni mieszkańcy miasta odkrywają jego historię na nowo. Miasto dialogu dynamicznie się rozwija. Powstają szkoły i uczelnie studenckie. Niesamowity rozwój i popularność przeżywa liceum plastyczne oraz Akademia Sztuk Pięknych. Powstają nowe obiekty i siedziby szkół. Podstawą jest rozwój ekonomiczny, a tuż za nim idzie rozwój kulturowy czy demograficzny. Powstają nowe inwestycje, buduje się nowe mieszkania, projektuje domy i obiekty biurowe. Powstają nowe sklepy, galerie handlowe, a także miejsca noclegowe w hotelach czy hostelach.

Kwiecień 2016 Wrzesień 2015 Sierpień 2015 Czerwiec 2015 Kwiecień 2015 Luty 2015 Styczeń 2015 Grudzień 2014 Październik 2014 Wrzesień 2014 Sierpień 2014 Grudzień 2013 Listopad 2013 Sierpień 2013 Marzec 2013 Styczeń 2013 Grudzień 2012 Listopad 2012 Październik 2012

Sprzęt biurowy wspomaga pracę

2015-04-11 | Breslauer

frazy kluczowe: biznes, biuro, materiały eksploatacyjne

Jaki sprzęt biurowy wspomaga pracę? Komputery, drukarki, kserokopiarki. Te urządzenia przynoszą wiele korzyści i pozwalają korzystać z uroków nowoczesnej techniki. Materiały eksploatacyjne są potrzebne w biurach oraz w mieszkaniach i domach indywidualnych użytkowników - z reguły wybiera się sprawdzone marki, jak np. Black Point, HP, Canon itp. Tonery do drukarek, tusze do drukarek, drukarki laserowe oraz atramentowe muszą stanowić żelazny zapas każdego biura. Jaką drukarkę wybrać: laserową, atramentową czy igłową? Wszystko zależy od potrzeb oraz efektywności. Zanim kupimy drukarkę powinniśmy zastanowić się jakich wydruków potrzebujemy, czyli czarno-białych czy kolorowych, czy będziemy drukować duże ilości, czy drukarka powinna być jednocześnie faksem, skanerem i kopiarką, jaka jakość wydruku jest niezbędna, ile komputerów zamierzamy podłączyć do danej drukarki oraz jakie opinie są dostępne na temat wybranej przez nas drukarki.

Dopiero po dokonaniu analizy powinniśmy wybrać odpowiednią drukarkę. Do użytku domowego poleca się tanie drukarki atramentowe oraz igłowe. W biurach najlepiej sprawdzą się drukarki laserowe – najlepiej z wszystkimi możliwymi opcjami dodatkowymi. Następnie należy zamawiać przeglądy drukarki regularnie co pół roku, a sprzęt naprawiać od razu, gdy tylko ulegnie awarii. Drukarki są urządzeniami, do których wkłada się tonery. Tonery oryginalne kosztują od 100 złotych wzwyż, a tonery używane to koszt około 50 złotych, czyli znacznie mniejszy. Jednak oryginalne tonery mają większą wydajność, wyższą trwałość oraz lepszą jakość. Oszczędność zatem może być pozorna, a zakup oryginalnego tonera będzie znacznie bardziej opłacalna.

Podsumowując, każdy toner powinien być kupowany rozważnie, a drukarka musi mieć wysoką jakość i nie powinna cierpieć z powodu stosowania regenerowanego toneru. Nie warto narażać się na przedwczesną wymianę sprzętu biurowego, bo nowe urządzenia sporo kosztują i stanowią obciążenie budżetu firmy. Mądry właściciel dba o sprzęt i nie pozwala sobie na rozrzutność, wiedząc, jak dużo ona kosztuje. Lepiej mieć drukarkę przez 5-10 lat niż wymieniać ją po roku czy dwóch. Szczególnie w dobie kryzysu gospodarczego.

'

Fotografie:
biznes
biuro
materiały eksploatacyjne

Warto zobaczyć:


Opinie internautów

Twoja opinia na ten temat jest dla nas bardzo ważna. Podziel się ze mną swoją opinią w tym temacie.

Twój pseudonim:

Twoja opinia: